January 04, 2008

Prin Ochii Mortilor - mood

N-am mai pus de mult ceva nou in Recycle Bin, ultimele 3 entry-uri sunt chestii pe care le-am scris cu diverse ocazii in anii trecuti.
Asa...stau pe jos si ascult Bon Jovi de pe casete. N-am mai facut asta de prin clasa a 5-a cred. Si cand ma gandesc ca acum vreo 2 luni mama voia sa-mi arunce casetele. My precious heritage! E adevarat ca nu le mai ascult, dar ele inseamna o parte importanta din trecutul meu (mai mult sau mai putin glorios <--- gluma).
De 9 zile nu stiu nimic de Maria. M-am trezit pe 1 ianuarie si am vazut poza cu noi pe care o tin lipita pe usa... am avut ciudata senzatie ca ceva lipseste... am luat telefonul Phonebook - Search - M - Maria - calling... "abonatul vodafone e plecat sa culeaga musetel, va rugam sa reveniti" de ce, ba?! de ce? Mi-aduc aminte cand imi zicea in liceu "sa-mi bag p... in telefonu' tau, ca-l tii degeaba!!!" Apoi m-am apucat sa fac in continuare conspectul la ISMM - Dimensiunea economica a sistemului mass-media - b.o.r.i.n.g. I got a phone call, went outside...after 2 hours I was back. La ce mi-a servit sa fiu plecata 2 ore? Pai mi-am dat seama ca stiu cine sunt si ce vreau. Sunt, in sfarsit, cam 80-90% din ceea ce mi-am dorit sa fiu. M-am saturat de oameni care vor sa ma schimbe si ma iau mereu cu faze gen "nu mai fii si tu asa, ca nu e bine". La dracu', oameni buni (si rai) voi ma placeti(it's a way of saying) tocmai pt ca sunt asa cum cica n-ar trebui sa fiu!!! Retards!
[bagati reclame]
E vineri...21:26...stau pe invisible, ascult Through The Eyes Of The Dead [you guessed, gata cu Bon Jovi pe ziua de azi - need something heavier]. Mi-am dat seama cat imi place trupa asta imediat dupa ce o stersesem din computer. Eh, se intampla... Maria - calling..."Pentru moment abonatul vo..." Futu-i!!! Bah!!! Pe unde umbli? Afara a nins si bate vantul. Am parul ud si mi-a amortit piciorul drept. Am lacrimi si muci stranse intr-o batista. Aseara s-a intrerupt curentul vreo 3 ore; stateam si ma holbam la o lumanare rosie, langa mine rece si amara - cafeaua.
["Oh, I wish I was a punk rocker with flowers in my hair"]
Mi s-a futut player-ul! Cu cine? Cu castile presupun... are parteneri multipli: unitatea centrala, incarcatorul...
[gata,ma, mie mi-e frig, eu plec acasa! it's a way of saying...]