May 10, 2008

[azi am purtat sosete roz]

M-am trezit intr-o zi (azi) la 8:30 pentru ca desi e sambata, a trebuit sa merg la scoala [figuratie pt "Al 3-lea Colocviu National de Jurnalism" - communist style, ma gandeam eu - revin la asta, ai rabdare putin]. Stateam eu in pat asa gandindu-ma "fuck, diminetile chiar ar trebui interzise" si imi suna telefonul - Florian: "Ce faci, ma? Mi-ai trimis un sms ieri, nu mai intru pe net (...) [uite, conversatia mea matinala cu asta n-o postasem pe net]
M-am dat jos din pat, m-am dus la baie, m-am spalat, m-am imbracat, am printat o questie (pe care plm, era s-o uit pe birou cand am iesit din casa - mom saved me) mi-am luat cel mai important lucru MP3 PLAYER-ul si ... am plecat.
Am ajuns la universitate (sediul vechi pe bd. Mamaia) , am cautat amfiteatrul 2... nu l-am gasit (nu-l cautam unde trebuie), m-am intalnit cu Munteanu (the most brilliant mind ever!!!) si impreuna am gasit amfiteatrul ala. Am stat acolo 4 ore, ceva de gen... discursuri, dezbateri bla bla bla (mi-a placut, nu pot sa spun ca mi-am pierdut timpul) grupul de la Chisinau a fost la inaltime. Una din profele lor a tinut un discurs foarte bine structurat. [side note: moldovence sexy]

In pauza am vorbit despre bloguri cu niste fete...oamenii vad treaba asta ca pe ceva serios. Eu chiar nu dau 2 bani pe asta al meu si cred ca se vede. Scriu pentru ca pot, pentru ca stiu alfabetul. Nu-mi pasa daca ma citeste sau nu cineva, oricum ce postez eu aici (a.k.a. my trash) nu foloseste nimanui la absolut nimic.

-revenind-

Pe la 14.15 am plecat de acolo. Am mers down the Tomis boulevard pana la Tic-Tac unde tre'a sa ma intalnesc cu Florian "dealer-ul de la Protest Urban" [ghilimelele ii apartin - de unde si pana unde "dealer", nu spun].

Eu: "Ce te uiti asa?"
El: "Ai foaie si pix? Oricum nu-ti trebuie" - prin asta cred ca imi sugera ca urma sa ne pierdem o ora din viata degeaba, discutand despre farmacii (!!!)
Si mergeam noi asa pe ...strada si vedem CORCODUSEEEEEE!
El: "Stai, ca vreau din astea"
Eu: "Pai si eu!!!"
[pauza de cules corcoduse]
El: "Sa-mi bag p...! Copiii din ziua de azi habar n-au ce-s astea"


La 18:36 am ajuns acasa - o zi fara cafea, dar am avut sosete roz [whatever that means]