May 08, 2008

...pentru că spotul e genial




N-am să mă apuc acum să scriu ceva despre politică, despre alegeri, nici măcar despre orientarea mea politică şi partidul pe care îl voi vota în cazul în care voi decide să-mi deplasez fizicul până la secţia de votare.
Am reţineri în a merge sau nu la vot de fiecare dată, pentru că nu prea sunt mulţumită de ofertă [yeah, you heard that before, I know, go do something fun, don't just sit here and read my trash], dar am zis mereu, măcar dacă aleg unul, să fie cineva care dispune de o doză puţin mai ridicată de bun-simţ şi diplomaţie, unul despre care ştiu că a citit (pe lângă Pagini Aurii şi eticheta de la bere) măcar pe Coelho - că tot e la modă - adică să ştie să vorbească [minte-mă, dar măcar fă-o cu stil]. Îmi dau seama că e greu să lucrezi cu miere şi să nu te lingi pe degete...
Urăsc liderii şi oamenii care cred (numai cred) că au aptitudini de acest gen, dar dacă tot e să fiu condusă (ce fel sună - side note: improve vocabulary) de către cineva, măcar ăla să fie intelectual, măcar atât...