June 01, 2008

cica Rock in Iasi...bine

Vineri, 23 mai ora 12 something scot telefon – menu – mesaje – creare mesaj “de ce sunt singura in gara?” introdu numar – Sorin – trimite. [sunet de ambulanta] 1 mesaj nou – Sorin “venim si noi acum”. Ma ridic de pe banca pe care stateam, sa ma indrept catre cladirea garii “K...[my real name]!” ma intorc, o vad pe Sonia [zambesc]. Mergem impreuna in gara, asteptam LumeA…lumea vine si ea incet incet … Cumparam bilete, urcam in tren unde … ce plm sa facem? Stam 9 ore. Dupa 9 ore ajungem in Iasi, noapte, super fain [am Dex acasa, taci]. Telefoane…alte telefoane – we’re moving, actually walking – dar nu mai povestesc faza asta ca si asa scriu fara niciun chef – tre’a sa ne intalnim cu un amic care ajunsese inaintea noastra acolo. (whatever) Am luat taxi-ul si ne-am dus la tabara Ciric(pe drum, eu si Paiu, am remarcat un iepure, dar despre care nu stim nici acum daca era viu sau era o jucarie). Acolo i-am gasit pe baietii de la Ashaena si daca tot i-am gasit nu era pacat sa nu ne ducem sa bem? So we did. Apoi, pe la 2 something ne-am dus sa ne instalam corturile. Am mai stat nitel pe acolo sa observam locul [yeah, right] (leagane). Apoi de pe la 4 ne-am prefacut ca dormim pana pe la 8 - 9 something.

[ah, bagati reclame, ca mi-a fugit inspiratia in Brazilia cu un negru]

Sambata dimineata, sun was shining, birds were singing... ne-am luat biletele, am primit bratarile rosii [vai, ce bucurie – eu mi-am pierdut biletul prin cort imediat dupa …eh, l-am gasit in dupa-amiaza respectiva]. Pe la 14,00 ar fi trebuit sa inceapa concertele, dar cum organizarea a fost…well, haotica si au existat si destule probleme la sunet, concertele au inceput cu o intarziere semnificativa. Atmosfera de festival n-a fost geniala, cel putin eu si cei cu care eram am ascultat trupele de la scena B de pe o banca din fata cortului. Apoi plini de energie si entuziasm, ne-am deplasat la scena A (un teren de baschet) Prima trupa de la scena A a fost …gay asa… erau niste “franceji” care nu prea aveau nicio treaba cu metalul [ne uitam la ei si unii la altii si nu intelegeam ce anume i-a determinat pe organizatori sa-i puna pe afis]… anyways…au urmat apoi Hathor[Marius si-a abandonat chitara ca oricum au avut "grija" cei de la sunet sa nu se auda cam deloc], Bucovina, Dumniezo [care dupa vreo 30 de secunde de cantat s-au trezit in intuneric :|] si Korpiklaani [la 4 dimineata…eram mega rupti] Dar oamenii au fost foarte tari, au cantat in jur de 1 ora jumatate, timp in care s-au descurcat sa alunge oboseala si plictiseala care practic pusese stapanire pe toti cei prezenti pana la ora aceea. Dupa Korpiklaani lumea s-a dus sa…doarma, io…nu! Am prins radacini pe o banca timp de vreo 5 ore…don’t ask.[Timp in care uitandu-ma la "questia" care atarna intr-un copac si despre care am tot zis toti ca "e un porumbel, e o punga, nu, e un emo" era de fapt un cap de bufnita :|] Apoi m-am gandit ca poate ar fi ok daca totusi dorm un pic…yeah, 20 de minute. Apoi i-am luat pe niste baieti [n-o gaseam pe Sonia] si ne-am dus sa …CAFEA. [happy moments in life]

Duminica dupa amiaza au apucat sa cante numai Moonfog la scena B, pentru ca apoi a inceput ploaia…cu grindina [dupa ploaie am iesit din cort si mi-am dat seama ca nu mai eram in Kansas]

Ni s-a spus apoi ca le-a plouat in aparatura si ca sunt slabe sanse sa mai cante vreo trupa…mda, noi voiam sa vedem Negura, Ashaena si Bucium… pe Ashaena i-am tot vazut, dar nu cantand din pacate. Ne-am strans corturile si plm… we left. Iasi – gara – bilete- mancare – tren – imitatie de somn – 8 dimineata, luni, Constanta. Soare puternic, oboseala persista. [hai dracu’ acasa *yawn*]