July 04, 2008

Bullshit...bleah

Gata, m-am certat cu toata lumea, e liniste in jur, am ucis si mustele, am terorizat gandacul. Gata, am ramas numai eu cu mine. ‘mniezaule, am numai taieturi pe maini [de la scoici, idiotule]. M-am trezit tarziu, nu m-am mai dus la plaja; mi-am facut ordine in camera [am pus doua carti la locul lor]. Mi-am aflat notele la examene, in sfarsit [pe semne ca exista miracole – s-au afisat pe ums].

Un baiat m-a intrebat ce masina am. Dar la ce-i foloseste sa stie? E mov, daca o vezi, n-ai cum s-o ratezi. Apoi m-a intrebat cati ani am de ascult grind… Am 20 de ani si ascult grind de vreo 5 ani. Ma enerveaza oamenii care nu vor/pot/stiu sa vorbeasca decat despre muzica, despre trupe la modu’ “Ai auzit de trupa X? Nu? Vai, ce jalnic!” Bine, imi cer scuze ca printre scopurile pe care mi le-am fixat in viata nu se numara si sa stiu cat mai multe trupe de …sa zicem folk metal. Intr-o seara eram pe faleza la skate cu Raul si Teo si ascultam muzica la telefon [da, da, cocalar style] si imi zice Teo “Daca stii trupa asta esti cea mai tare!” si pune o melodie… “N-o stiu [zgomot de roti care se indreapta spre stanga pt a se opri in bordura] “ Teo (mandru): “E Firma!” Ok, ce anume din comportamentul meu da de inteles ca eu ascult Firma? Raul, la un moment dat, incepuse sa caute formatii de care sa nu fi auzit eu. Vine: “Gata, asta sigur n-o stii: Between the buried and me” Eu (zambind) “O stiu” El – dezamagit – “Ba, da’ chiar nu te pot surprinde!” Dar ce relevanta are ce trupe stiu sau nu??? Zi-mi trupe emo/punk/industrial…ai toate sansele sa nu le stiu si apoi sa-mi zici la ce-ti foloseste toata prostia asta. La un moment dat ascultam Pink Martini si Astor Piazzolla si acelasi Raul (surprins) imi zice: “Nu m-as fi asteptat de la tine sa asculti si asa ceva”. Ce imagine de monstru care se hraneste numai cu metale grele si foarte grele mi-am creat in ochii baiatului astuia. [show worried face]

Azi, pe mess, Adi catre mine “Esti ciudata. Incearca sa vorbesti si despre altceva, nu numai despre scoala.” Tot aia. [ma rog, subiectul “scoala” e putin tabu in fereastra aia de mess]

What else? Din seria ‘in sabii sa ne taiem, in ciorapi sa ne mirosim’, ma “lupt” in PhotoShop cu una bucata copil din Liceul de Arta. Dap, sunt masochista. In caz de incendiu: mi-am downloadat brushuri de PS. Aahh…

Ceva scarbos de grind: o pisica umbla azi cu un pisoi ¾ iesit din ea si se freca de toti peretii. Pisoiul era mort…[las-o balta, nu scriu nota din aia de subsol in care sa precizez ca niciun animal mentionat in acest text nu a avut de suferit – am zis sa nu mai crezi tot ce citesti. Sunt un om bun, n-as face rau nici unei muste. Pe sistemul ‘mi-as p…, iar am scapat tigara-n bere: respect cele 10 porunci, merg la biserica, nu fac sex in post.]

Te-am retinut destul, ma duc sa …numar stele. Like you even care.