December 15, 2008

Cate ierni din astea tre' sa mai treaca?...


Am uitat cartile pe care le-am citit intr-o zi...apoi mi-am amintit ca au fost dragute, dar mi-am amintit si de ce le-am uitat. Nu se mai scrie dom'le ca alta data...

Ma gandesc sa-mi construiesc iarna asta un adapost din Skunk Anasie, K's Choice, P. J. Harvey, Anouk, Hooverphonic, Six Pence Non The Richer si ce s-o mai gasi prin padure. Nu vreau colinde ...nimeni nu mai vrea colinde dupa ce ... dupa tot ce-a fost. Strange din dinti, indeasa-ti castile in urechi si indreapta-te spre drumul nebatatorit. Nu te gandi ca duce tot acolo... poate pe drumul asta nu gasesti vrajitoare in case de turta dulce, ci doar case de turta dulce abandonate.


Mai stii cum zicea bunica? Sa nu raspunzi niciodata cand auzi ca te striga Ielele... Daca raspunzi, te vor prinde in jocul lor. O sa-ti placa, dar retardatii aia te vor privi mereu ca pe "cel care a dansat cu Ielele"... cica tu ti-ai cumparat privilegii atunci. Cu ce ma, cu ce? Tu stii ce ai si stii ca nu poti plati pentru lucruri din astea. Si esti si mai tampit ca iti pasa ca ei te judeca...si te judeca prost. Ei n-au fost acolo si nici nu pot vedea in capul tau.
Numai tu poti stii de cat si de ce dispui. Ielele pot intui, iar retardatii vor latra...pentru ca sta fac cainii, nu? Ce sa faci? Imbraca pielea de urs!



Ti-ai pus de mult o dorinta, mai stii? N-aveai cum sa uiti...a fost singura ani intregi...a mai umbrit-o un gand din cand in cand, dar ea a ramas in sufletul tau. Infloreste. Tu chiar nu observi? Ingrijeste-o si o sa faca si fructe...nu lasa spinii sa o sufoce, pentru ca e tot ce ai, e pentru sufletul tau. E totul sau nimic, mai stii? Numai noua ne pasa de noi. Ne certam si ne impacam. Dam vrabia din mana si ea, scarba, vine inapoi. De aia o iubim. Vrabia noastra e un vultur cu svastica. Ha!