March 06, 2009

"Pagini de final de adolescenţă" - cred că aşa ar trebui să se numească blogul meu *slash* jurnalul meu virtual după mintea unora.
Viaţa mea despre care aş putea la un moment dat să scriu un roman fluviu de aproximativ o pagină. Iubirea mea imposibilă..."I met the man of my dreams, and then I met his wife", mai departe prietenii mei de carton pe care Doamne, cât îi mai iubesc şi fără de care nu concep viaţa -gen.
Sunt 1,67 m / 50 kg de fiinţă consecvent-extremistă care iubesc din tot sufletul şi urăsc din tot sufletul. Dacă un om mi-a intrat în suflet nimeni şi nimic nu-l mai scoate de acolo EVER! Dacă te urăsc...îmi pare rău, nu e vina ta, m-am născut nemulţumită, iar tu probabil umbli cu o etichetă "made in Taiwan" pe frunte.
La 4 ani mergeam la grădi şi eram ocupată încă de atunci să-mi cultiv caracterul nihilist. Dă vina pe Dumnezeu!
Viaţa mea dintre coperta 1 şi coperta 4 a vreunei cărţi de care n-a auzit nici dracu'...