August 01, 2009

How do you see yourself in...a while?

Presimt ca am sa ajung la 60 de ani, o batranica singura, dintre acelea care miros a naftalina amestecata cu iasomie si au parul lung alb prins in coc, poarta ochelari de vedere cu rame subtiri, aurii si au sprancene creionate. Probabil si atunci voi avea grija de 14 pisici si voi iesi zilnic pe la ora 9:00 dimineata din casa si ma voi duce la piata unde voi cumpara in primul rand mancare pentru pisici si apoi niste legume pentru supa mea. Copiii vecinilor imi vor spune tot "Domnisoara Cristina". Vecinii in general se vor referi la mine spunand ca: "a terminat o specializare a Facultatii de Litere. A mai citit inca vreo 2 carti, in general e cumsecade, nimeni n-o cunoaste prea bine."
Probabil o sa beau mult ceai de tei, pentru ca ma voi lasat de cafea. In vizita la mine o sa mai vina doar sora mea si probabil copiii ei... Nu voi avea telefon pentru ca oricum nu ar avea cine sa ma sune si n-ar fi decat un obiect in plus care trebuie sters de praf zilnic.
Si neaparat va trebui sa am un bol dintre acelea de sticla cu capac de argint in care sa tin bomboane!

N-ar fi prea rau, nu?