July 27, 2009

Move on, please!

Cold_Dark _Coffee@lady-morphine.com? Check!

My awful winamp play list? Check!

Uneori urasc atat de tare lucrurile si oamenii de care am nevoie (semnul exclamarii aici)

Da, am 21 de ani si sunt indragostita. …si da, he’s never around.

Eu nu sunt sociabila si nici nu imi doresc sa fiu. Si nu stiu de ce le spun oamenilor lucrurile pe care vor sa le auda, doar ca sa am cu cine iesi la cafea cand… … …

Si nu vreau nimic din ce-mi oferiti voi, si nu-mi pasa de prietenii vostri pe care trebuie sa-i suport si carora trebuie sa le zambesc doar ca sa am cu cine iesi la cafea cand … … …

Imi plac maxim cinci bloguri dintre cele pe care le am la blogroll si chiar daca nu am mai lasat niciun comment de mult, inca va citesc zilnic si mi-e drag de voi, in mare parte probabil pentru ca nici nu va cunosc mai departe de « salut ! » Si nu trebuie sa ma port frumos cu voi ca sa am cu cine iesi la cafea cand … … …

Si nu-mi place sa fiu mintita, pentru ca nici eu nu mint. Si nu-mi place cand oamenii gasesc intelesuri ascunse acolo unde ele nu se afla. Si nu-mi place nici cand aceiasi oameni iau de bune lucruri …interpretabile.

I don’t wanna get married!

I just want my so long dreamt gifts!

Nu-mi place cand oamenii cred ca stiu care-i povestea mea. Nu-mi place ca voi credeti ca le stiti pe toate! You know shit !

He was kind of cute ! …if he kept his mouth shut.

De ce crezi ca am nevoie sa-mi recomanzi tu carti/filme/muzica doar pentru ca tie ti-au placut? Eu nu sunt ca tine !!! Nu-mi pasa nici de tine si nici de ce-ti place tie.



si il las si pe asta neterminat (punct aici)