September 29, 2009

Soon to be...back in black


De vreo 2 săptămâni locuiesc în pijama. Nu mă laud cu asta, nu-i deloc ok şi mă face să mă gândesc că, probabil, aşa ar trebui să fie când mori. Immediate conclusion: Heaven must be a really boring place! Abia aştept să-mi smulg rădăcinile şi să părăsesc cladirea. [AMR 3]
Toată ziua nu fac decât să mă uit la fotografii. Ce ochi trebuie să-mi fi format, dar mai ales ce ochi trebuie să-mi fi f... stricat!!! Need new glasses, dar nu ştiu când îmi fac timp şi pentru asta (lol!).
Ascult muzici mai mult sau mai puţin dubioase. Nu-mi explic de ce la 21 de ani şi fix 5 luni mai ascult ocazional Children of Bodom. Hmm, whatever! I can't blame the shuffle on my Winamp play list for keeping trash on my computer. Citesc bloguri [sine qua non], mă prefac că mai ştiu să citesc şi cărţi... Dacă vreodată am avut în proprietate un creier, cred că acum pot liniştită să-l declar nul.
Se scurge timpul şi trebuie să mă reîntovărăşesc cu grupul cărticelelor verzi that I *inimă* so much!
Metal, drugs and homework abia aştept!!!
Cold black coffee is still my trustful friend. My handwriting is still gorgeous. My finger nails are 5 months long. Nu mai sunt tristă, nici n-aş avea motive, sunt doar foarte leneşă.
END!!!