September 03, 2009

wtf?

[e pe bază de Evergrey azi]

Este ora 14:02 şi ce-mi trece mie prin...cap? "ia să să vedem cum/ce mai scriu bloggerii Constanţei (cu existenţele unora dintre ei intersectându-mă, câteodată, şi în viaţa de după http://numămaisuport.com)" dar nu pot frate, nu pot! E de-a dreptul greţos (stilul, căci la asta mă refer). Nu mai pot cu boemii ăştia mult prea preţioşi pentru epoca în care s-au născut. Save the world, kill yourselves!
Am mai spus asta şi cu alte ocazii: teribilismul care se manifestă când deja ai, să zicem, 20+ trebuie tratat. Nu te face mai interesant, ci cel mult mai penibil...

Oricum, ce îmi pasă mie? Încă mă întreb de ce dracu am io blog? Nu dau 2 bani pe spaţiul virtual şi mai ales pe ip-urile care gravitează prin blogosferă. Go out, there're life outside!
Nu vreau să împart cu lumea lucrurile mele "sfinte" (care au mai rămas) pentru că îşi pierd din intensitate. Adică deja mă pot considera fashionable din anumite puncte de vedere...şi nu despre asta e vorba. I'm a lonely wolf and you are cordially invited to kiss my furry ass!



[şi spun toate astea aici - da, cred că sunt, într-adevăr, o fiinţă paradoxală...]