February 21, 2010

Blogger's payback time

Am început să-l chinui pe Blogger cam de astă vară... avem blogul deja de vreo 2 ani, dar nu eram prea ataşată de el. Pe vreme aceea Lady Morphine era doar un ip, nu prea putea nimeni să-i atribuie faţă şi nume real. Apoi am prins un soi de curaj (nejustificat, cred) şi am transformat blogul în jucărie antistress. M-am avîntat puţin să şi scriu, dar n-am fost mulţumită de rezultat, aşa că am decis să mă rezum numai la a posta fotografii(oricum nimeni nu citeşte textele). Lazi m-a întrebat atunci dacă mi-am făcut blog comercial. In a way... Aproape orice log in părea la un moment dat că il fac pe 6 august . Blogul nu e devenit cu nimic mai bun, Lady Morphine cu atât mai puţin. Dar azi, Blogger s-a răzbunat pe mine. It drew the line. Nu mă mai lasă să-i chinui template-urile în funcţie de fanteziile mele bolnave. Ce pot să mai zic? Karma is not a bitch unless you are a bitch.

END!!!