March 06, 2010

Continuând seria "I don't know how to talk to people", o să povestesc ce mi s-a mai întâmplat... Îmi plăcea şi mie de o fată...pe care o tot vedeam pe la campus de la începutul anului şi îmi plăcea mult cum arată şi cum se îmbracă şi părul ei bogat şi creţ, genunchii ei când purta pantaloni scurţi...ok, you got the idea. Şi nu ştiam cum să fac să vorbesc cu ea. Iată că joi mi s-a ivit ocazia. Ea împărţea nişte pliante prin campus cu o colegă, iar eu stăteam with the cool kids... La mine a venit colega ei să-mi dea pliant şi eu am zis "Nu, eu vreau să-mi dea ea pliant!" ...tipele s-au uitat mirate la mine...atât cele două cât şi cele trei "cool kide" cu care eram... şi the amazing girl mi-a dat ea pliant, dar nu m-am mulţumit cu asta. I-am mai zis şi că vreau să ştiu cum o cheamă. S-a uitat şi mai mirată la mine şi mi-a zis "L.[her real name], şi sunt şi eu studentă aici, la [insert college department here]." Moi: " ştiu, anul I, nu? " Ea: "Anul II..." Awkward moment!!! I blew the only chance I had to talk to her, by looking like the stalker that I am. Acum nu ştiu cum o să mai dau ochii cu ea. Partea bună e că măcar am aflat cum o cheamă.




What are you looking at?