April 24, 2010

minunata zi de sâmbată

Săptămâna asta am fost la şcoală doar o zi... adică nu cred că se pune că am fost marţi s-o iau pe Ioana şi să-mi aduc aminte de ce o pe Alexandra, nu? mă gândeam eu...
Miercuri m-am dus oficial la cursuri, dar de la al doilea curs... Al treilea curs de miercuri: Semiotica discursului jurnalistic powered by guess who Şi începe doamna AMM cu eternele "Roland Barthes a spus că..." "Pierre Bourdieu are o teorie foarte interesantă despre..." "Marshall McLuhan..." Noi toate cu nişte feţe ...şi îmi zice Alexandra, aşa dezolată "Dar Anthony LaVey ştii ce zice?" Eu zîmbesc şi îi zic "Stai, că ajunge şi acolo" Guess what! Despre ce începe să vorbească doamna AMM pe finalul cursului??? aud! Satanism, Anticreştinism, Occultism (!!!)
Do I love school or what?


END!!!