April 08, 2010

Virtual issues

După ce acum vreo lună am primit calificativul "ciudată" într-o conferinţă din partea unor colege pentru că nu le-am dat accept pe Y!M, acum primesc add requests de la tot felul de fete (sper să nu folosesc impropriu termenul)...cu id-uri gen dansatoarea_fitoasa2010 (???) what the fuck? Nu ştiam să am astfel de cunoştinţe!!! Îi dau deny şi o întreb cine e. Îmi răspunde: "dami add" Să mori tu, pisi?

Statement: De acum înainte, promit solemn că nu voi mai da accept nimănui pentru care cratima nu este o unealtă gramaticală cunoscută.


Am mai primit în ultima vreme add de la tot felul de ...domnişoare cărora abia dacă le-am zis vreodată "salut" în viaţa asta (şi posibil şi în cele trecute). Două dintre ele au primit accept doar din bun simţ, pentru că sunt iubitele unor buni amici, dar for fuck's sake: Prietenii prietenilor mei nu sunt neapărat prietenii mei! Le întreb "şi de ce mi-ai dat add?" nu e ca şi când deschizi dicţionarul la cuvântul "prietenos" şi găseşti poza mea acolo. Răspuns: "Vreau să am cât mai multă lume în listă. Şi faptul că nu eşti prietenoasă mi se pare foarte interesant!" Da, de aia scrie pe fruntea ta că vei avea 16 ani încă mult timp de acum în colo.

END!!!