May 06, 2010

tweet




Cu un minut în urmă am văzut două genţi oribile şi încă mai am fiori pe şira spinării. So much bad taste in just one person of about 1.65... nu ştiu de ce am simţit nevoia să scriu despre asta.

Azi dimineaţă mă întrebam de ce oare aceeaşi cafea, făcută de aceleaşi mâini fabuloase (ale mele ) are gust diferit în căni diferite... încă unul din misterele lui Scârby Doo presupun. Acum e 16:56, mă uit pe pereţi (sau pe facebook wall), mi-am tăiat unghiile, am scris o frază la un eseu pe care trebuia să-l termin de ieri şi mă încearcă o stare de nelinişte în absenţa cafelei (din casă).

Aseară am mai descoperit un lucru ...nasol pe care oamenii îl cred despre mine, ceea ce mă determină să cred şi mai mult că nu am nevoie de "prieteni" şi că I should just hang out by myself.

În rest nimic. Mă uit pe Cartoon Network de azi dimineaţă. Sunt invizibilă pe Y!M. Din 92 de contacte câte am în listă, nu mă încântă nimeni. Nu ştiu de ce am în listă cel puţin 80/92.

END!!!