May 26, 2010

weeeeeeeeeeeeeeeeeeee

"Billie Jean is not my lover She's just a girl who claims that I am the one..."
E doar/abia/numai 8:48 când scriu asta şi mă bucur atât de mult că nu am adormit în duş şi îmi pare bine şi că (încă) nu mi-am dat cu cana de cafea peste gură! Viaţa este atât de minunată dimineaţa şi dealurile prind viaţă cu sunetul muziciiiiiiiiii! "Phobos has just been born and sent to mortal's world To kill human's immortality hope" Awww! Nu mă pot opri din tremurat! Şi nu voi renunţa la cafea în următoarele 12 ore!
Să mă scoată cineva de pe blog şi să mă oblige să întreprind şi eu orice gen de acţiune (specifică) pentru cele două examene pe care le am peste vreo patru ore... Numai să îndrăznească!!! When I die, please tell my followers I love them and then spread my ashes over my blog!
Hai, winamp, lasă-mă cu TDV şi mai ales melodia asta (n.a. Lacrima Christi). "Look out beware When the full moon's high n'bright In every way I'm there In every shadow in the night Coz I'm evil in league with satan Evil in league with satan" aş mai fi spus ceva, dar Ioana has entered the building.

END!!!

P.S.: Unicornii există!