July 17, 2010

Confession

Aparent, trăiesc a doua tinereţe. Thanks to my beloved (da, sunt ironică) sister mă uit la The Vampire Diaries şi îmi place. Îmi place serialul (watched it three times already *!!!*) şi îmi place mai ales Nina Dobrev în serial.


Pasiunea slash fascinaţia mea pentru vampiri nu e nouă, evident I am an Anne Rice fan. Filmele...Queen of the Damned putea fi mai bun (I am so kind today), iar Interview with the vampire a plăcut multora şi acum cine sunt eu să ies din turmă să spun că mie nu mi-a plăcut? Are you sensing a but? But... Twilight e o porcărie şi n-am să înţeleg, prea curând, fascinaţia unora pentru Robert Pattinson (sper că aşa îl cheamă). Dracula - the book sucks ass! The movies... hai, tuturor ne-a plăcut mult ecranizarea din 1991 or so.

All in all, abia aştept noul sezon din TVD! So, 9 septembrie, vino mai repede!!!




P.S. It's my crush's birthday today.