August 27, 2010

tweet

Faptul că am decis brusc să renunţ la mai multe legături cu diverse persoane, pare să nu fi fost o decizie chiar atât de rea până la urmă. Mi-au mai rămas foarte puţini oameni alături, nu cred că număr mai mult de cinci... dar sunt foarte fericită şi liniştită acum. Regret doar faptul că nu am luat decizia asta cu mulţi ani în urmă. Nu le port pică oamenilor pe care am decis să-i dau la o parte, de fapt am şi uitat că  există şi mă simt atât de bine cu acest nou început! Am crezut că îmi va fi greu fără unii dintre ei, oameni de care începusem să prind drag, dar nu, nu s-a întâmplat aşa. Au dispărut incredibil de repede din conştiinţa mea şi chiar mă bucur. Aşa cum spuneam, sunt mult mai relaxată acum! Nu datorez nimănui nimic, nici scuze, nici timp, nici explicaţii. Am oferit oricum mai mult decât am primit, aşadar: toate cele bune, dragilor!

XOXO