September 07, 2010

Dumnezeu are simţul umorului*

Briefing: mi-a căzut azi telefonul pe ciment. Nu s-a spart din fericire, dar s-a terminat cu viaţa foliei de protecţie. Intru eu pe net să văd cât costă o folie pe www.foliideprotectie.ro (dacă îmi zicea cineva că există site-ul ăsta nu credeam) şi văd acolo preţuri între 30 şi 155 de lei. Mda... Alt site...folie pentru LG KP502 3,5 lei... aşa da! Relaţia mea cu mai sus menţionatul L(iviu) G(uţă) nu datează de prea mult timp, dar totuşi ţin la el şi la integritatea lui...na, s-a purtat frumos cu mine până acum...  M-am gândit să comand de pe site-ul respectiv, www.gsmnet.ro, folie de protecţie. Pentru asta trebuie să-mi fac cont, evident,  şi văd apoi în josul paginii  care conţine formularul,  că cineva, care are probabil un arbore genealogic comun cu Franz Kafka, a  scris cu roşu:
"Pentru persoanele fizice din Constanta nu putem onora comenzi! 
Va multumim pentru intelegere."


Deci nu creeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed! Încă nu cred! 



*titlul mi l-a sugerat Elis