September 03, 2010

Good Mourning!

Nici nu ştiu cum să încep, sunt efectiv devastată! Azi am avut parte de ceea ce în existenţa mea de acum înainte va fi cunoscut ca Vinerea Neagră.  

Să detaliez totuşi: am mers azi plină de entuziasm la Biblioteca Centrală Universitară să returnez o carte şi să iau alte două. Am completat cu voioşie fişa de lectură, am scos permisul cu atâta mândrie şi am înmânat totul (cartea de returnat, fişa de cerere pt. lectură şi permisul) bibliotecarei şi zâmbeam şi eram atât de încântată aww! Bibliotecara îmi scade cartea, apoi se uită pe permisul meu şi mă întreabă dacă am terminat facultatea. Îi spun cu seninătate că da, neştiind ce veste cutremurătoare aveam să primesc... And then it came like a thunder: nu mai pot împrumuta cărţi până în octombrie când voi putea să-mi fac alt permis. Bitch, say what???Da... 

Sunt complet răvăşită de acest eveniment nefericit, sunt în stare de şoc aş putea spune! I didn't see it coming! O lună de supliciu intelectual. Mă simt ca un fel de library junkie, iar ei (politica lor) mă privează de drog.

Oh, this too shall pass...

(c) Cristina cea făr'-de-bani-de-cărţi*


*All rights reserved to  SDC