September 21, 2010



Jag tål inte se dig så här. Det är inte så att jag inte är glad att se dig lycklig, det är bara att i själva verket det verkligen stör mig inte vara en del av din lycka. Jag ber för dig då och då, jag omfamna dig i mitt huvud och snabbt jag släpper dig, eftersom du inte avsett för mig. Detta stör mig verkligen mer än du tror. När du kommer längs leende det värmer mitt hjärta, men det är ändå en bitter känsla att veta jag inte får komma närmare, inte ens för att känna din parfym igen. Jag är över vår historia kan jag inte ont längre, men du lämnade ett ut att det är så svårt att radera. Du förlorade inte mig, så lägger du bara bort mig. Jag vet att jag har varit så dum att stanna och bara vänta på att du kommer tillbaka och hämtar mig. Så är inte fallet, eftersom det inte är tänkt. Och det stör verkligen mig. Denna mur vi har byggt ... en vägg av alla de rätta valen. Om de är de rätta, än varför är vi fortfarande olycklig? Eller kanske är det bara jag en olycklig i denna situation. Det stör mig att du gav upp på oss, trots att du visste att vi var perfekta för varandra.

The doors - Unhappy Girl