March 28, 2011

Tweet


Azi a fost pe bază de Wikileaks, peste tot unde te uitai. Nu mai pot cu Wikileaks! M-am trezit azi la 7, am deschis televizorul şi din el ieşeau nişte scursuri de pe Wikileaks de cu o seară înainte... în sinea mea: Oh, boy! Ajung, într-un târziu, la redacţie, deschid... ce e de deschis şi, din nou, ţâşnesc nişte zoaie de Wikileaks pe mine. Oh, crap! Toată ziua am înotat printre aluviunile scurse de pe Wikileaks. Fine way to spend a Monday, you might think!

News alert/Breaking news/Whatever news: Wikileaks: Cerul e albastru, iarba e verde, Ricky Martin e gay! Argh! Make it stop! Wikileaks ştie totul despre absolut tot (+ dedesupturile unor experimente NASA pe care încă nu s-a gândit nimeni să le pună în practică.)

O migrenă acută mă forţează să închei aici relatarea despre Wikileaks.

END!!!