May 24, 2011

Jag önskar jag vore en bättre människa


Även om jag är medveten jag gör fel saker, av någon anledning kan jag inte hålla mig från att agera olämpligt när jag är ute i världen, jag vet inte vad som är fel med mig om att jag behandlar mina föräldrar på ett sätt som jag verkligen bör inte. Jag är skaparen av min egen olycka. Jag fortsätter att göra fel, skada andra och skadar mig själv, på något sätt hindrar mig från att vara lycklig. På något sätt lät jag mig själv drunkna och jag kan inte hitta orsaken till min rädsla och jag verkar inte kunna hitta ett sätt att ta sig över mitt sinne hinder. Jag är fortfarande rädd för att våga. Jag är avundsjuk på människor som är under mig, men har modet att våga uppnå mer. Jag önskar att jag visste vad som är fel med mig, jag önskar jag visste hur man löser detta. Jag önskar jag vore en bättre människa ...