November 02, 2011

[draft]


E linişte, dar e liniştea dinaintea replicii furtunii. Am tras linie, dar potopul n-a trecut. Mă pregătesc să scriu nota de subsol.
Mintea mi-e încă acolo, minut de minut. Nu mai vreau să stau cu obloanele trase pentru a-mi putea conserva liniştea. Vreau să merg pe stradă ţinând capul sus, fără să-mi mai fie teamă de ghiveciul care-mi ameninţă ţeasta. Ghiveciul ăsta nu-i vreun drob de sare; el cade, cade şi de trei ori pe zi.

Hamsterul a obosit şi stă acum întins, ros de frustrări.

Nu mai vreau, pentru că nu mai pot, Orice dorinţă mi s-ar putea îndeplini acum, sunt în stare s-o refuz.

N-am nevoie de indiferenţă
Nu e în regulă că ignoră regulile gramaticale
Nu eu i-am frânt lui inima
Nu eu m-am lepădat de ea
Nu sunt Leu cu ascendent în ...şarpe
N-am trecut pe cealaltă parte a străzii

În fine...ducă-se, căci eu am avut mereu curaj. Am dat tot şi m-am şi împrumutat.

A fost cutremur de 17 pe Richter şi Big Ben-ul n-a căzut.