April 20, 2012

Zilele trecute am terminat de citit prima carte, citită integral, după foarte mult timp. Practic 117 pagini, citite în patru zile, în autobuz în drum spre sau de la birou.

Cea mai mare satisfacţie pe care o am în perioada asta de la faptul că am un job este că am banii necesari să-mi cumpăr o dată la două luni Foreign Policy România şi, practic, orice carte de care mi se lipesc mâinele şi ochii prin vreo librărie. Am peste cinci cărţi începute de mai bine de un an pe care, cumva, nu reuşesc să le termin. Nu-i vorbă, am mai citit şi "constrânsă" de împrejurări câte o cărţulie din scoarţă-n scoarţă... school books mostly şi minunăţia aia de DIY book despre care am scris aici un text lung cât o zi de post... Utilă, nu neg! :)

Dar mi-e dor! Mi-e atât de dor de vremea când citeam câte o carte pe zi... "bring it back, bring it back! don't take it away from me"