September 18, 2012

Din cutia cu maimuţe: Fondul de ten

Data viitoare când rămâneţi fără fond de ten, v-aş recomanda să încercaţi şi Max Factor Lasting Performance. 

În special dacă aveţi tenul gras sau sensibil, pori deschişi sau căutaţi un produs cu aderenţă foarte bună. Eu am descoperit fondul de ten Max Factor Lasting Performace absolut din întâmplare, după ce încercasem mai multe produse care m-au dezamăgit. L'Oreal nu s-a potrivit (n-avea aderenţă DELOC), Bourjois a fost ceva mai pe aproape de ce căutam, dar totuşi nu suficient de satisfăcător. Cei de la Kallos au o gamă ok de fonduri de ten pentru pielea sensibilă, dar nuanţele sunt sub orice critică. 

Revenind la "revelaţia" mea Max Factor Lasting Performance, în ciuda anumitor review-uri pe care le-am citit despre el, e foarte ok pentru machiajul de zi, iar pentru seară nici nu vă faceţi probleme. După cum spuneam, eu căutam un produs cu aderenţă bună, iar Max Factor Lasting Performance m-a făcut, în sfârşit fericită. O mică observaţie totuşi. Înainte de a-l aplica asiguraţi-vă că aveţi tenul suficient de hidratat, pentru că produsul e foarte bun, dar nu face minuni *wink*. 

Fiecare are propriile preferinţe în aplicarea fondului de ten. Unele dintre voi folosiţi poate bureţi, pensule... eu m-am obişnuit să aplic fondul de ten cu degetele. Mi se pare că am cumva mai multă dexteritate (?!) şi mai mult control aşa. Ar trebui să ţineţi cont şi de faptul că trebuie întins foarte rapid, căci se usucă foarte repede. 

Nu ştiu dacă mai are sens să amintesc faptul că orice fond de ten are tendinţa de a se închide cu un ton la maximum o oră după ce a fost aplicat. Max Factor Lasting Performance nu face excepţie. Din acest motiv, şi nu numai, recomand să folosiţi o cantitate cât mai mică. Acoperă foarte bine orice tip de imperfecţiuni şi vă scapă de aspectul acela neplăcut al porilor deschişi.

Eu am început să folosesc fondul ăsta de ten în urmă cu aproximativ un an şi chiar m-am ataşat de el, chiar în condiţiile în care I'm no make-up freak. Ca preţ e destul de accesibil, în jur de 45 de lei.