March 07, 2014

I need a new purse

Azi facem reclamă la poşete. De ce? Păi se întâmplă că eu am numai genţi şi poşete negre, mai nou over sized...exagerat de over sized uneori...pritenii ştiu de ce... Da, multe puncte de suspensie care ar trebui să sugereze în contextul ăsta compromisul. Moving on. Caut de ceva timp o geantă mică... MICĂ am spus! Şi până fac eu rost de încă trei joburi ca să îmi cumpăr asta
mai arunc prin mall şi pe net câte o privire spre ce mi-ar plăcea. În mod neaşteptat pentru toată lumea (!!!) nu mă uit neapărat după ceva pe negru. Aşadar, pe breslo am găsit asta
Este un plic cu motiv tradiţional semnat de talentata Lavinia de la lavineexclusive.
Costă 110 lei, îmi place de mor, dar ştiu că dacă l-aş cumpăra ar fi doar ca să-l las moştenire nepoţilor.... Mai departe ar fi intrat în calcul şi ceva de genul IT bag pentru ce am eu în minte, dar cumva mă simt cam old for that. Ştiu că nu am mai purtat de mult IT bag-urile pe care le am deja, deşi îmi plac, nu sunt mereu practice. În aceeaşi ordine de idei, rucsacul nu este o opţiune. Highschool is over, baby! Nu m-ar deranja în schimb aşa ceva, de la New Look, pentru tot ceva gen 90 - 120 de lei.
Şi...sincer, vreau ceva pe roşu. Cam aşa ceva, tot de la New Look.

Pentru 320 de lei nu m-ar deranja absolut deloc nici geanta asta de la ZARA

Şi ce părere aveţi pentru 379 de lei de asta, tot de la ZARA? :)

French letters pentru 85 de lei de la Mamisi? Hell, yes!!! And I think I'm in love!

And there is more!!!



Mda...alte sugestii, anyone? Am reactivat comentariile, so feel free! :) Tschüss!