April 30, 2014

Let's open cutia cu maimuţe

Hello, everyone, again! Mă gândeam că n-am mai postat de mult ceva nou şi mai ales personal pe aici, din lipsă de timp (da, mi-a fost prea lene să deschid un tab nou, să scriu o adresă, o parolă... whatever...DA!) 

But here I am now şi voi mai face o mică micuţă incursiune în cutia cu maimuţe! Yey! Mmmmnu. Serios acum, voiam să scriu o recenzie despre fixativul Syoss din gama Hold & Flex. Îl am de ceva timp şi eram super super încântătă de el pentru că... fixare foarte bună, nu încarcă mai deloc părul, este foarte flexibil (d'oh!), dar aveam să descopăr minusul absolut: NU rezistă absolut deloc la apă! Pentru o coafură lejeră every day kind of stuff (mai ales dacă nu eşti Kim Kardashian or K-whatever Kardashian) e chiar  foarte OK, pentru că la spălat nu durează o veşnicie să-l scoţi din păr. 

Dar ce am făcut eu...Well, să zicem că dintr-o eroare de calcul am început să încerc lucruri noi cu părul meu. Aşa se face că am ieşit într-o zi ca o florică din casă cu nişte bucle mega extra Mini Mouse cute fără să mă gândesc o secundă că în drum spre birou o să mă prindă ploaia. Well, yes, it happened! Şi aşa se face că tot ca o floricică am ajuns la birou cu cel mai drept păr din viaţa mea cu tot fixativul meu Syoss mult lăudat cu tot! Vă amintiţi probabil reclama aia de la Taft... coafura rezistă indiferent de poziţiile astrale whatever... da, nu se aplică şi pentru Syoss Hold & Flex, care se comportă decent exclusiv pe vreme însorită. 

O parte din cei care mai aruncă un ochi pe aici sunt familiarizaţi cu vântul din Iad care bate în Constanţa tot timpul anului. Well, fixativul ăsta e bun, atât timp cât vântul îţi permite să rămâi în Kansas...if you know what I mean...