May 02, 2014

What not to do list: #1 Bretonul

Nici nu am ajuns încă la jumătatea anului, dar pot să spun liniştită că 2014 este un an foarte nereuşit pentru mine. Motivele pentru asta le voi enumera probabil cu altă ocazie. Am decis să fac o listă cu cele mai neinspirate alegeri pe care să nu le ma repet vreodată. Primul lucru pe listă: BRETONUL! Da, mi-am făcut breton... Păi dacă nu-mi făceam nu aş fi ştiut niciodată dacă mi se potriveşte sau nu... Bullshit! Cred că aş fi trăit bine-merci şi fără să aflu, dar asta e... sunt influenţabilă, uşor de convins... (no, really, I am!). 

Da, acum principala preocupare a devenit cum depăşim momentul. Am înţeles că e mult mai OK să îţi faci breton dacă locuieşti undeva în California or whatever, dar nu în Constanţa!!! Yes, I am talking about the wind. Aşa... se spune că atunci când încerci să îţi ascunzi bretonul (pentru că asta fac since day one) cel mai bun prieten al tău este fixativul. Ahem... nu chiar sau nu neapărat.

Eu m-am împrietenit la cataramă cu agrafele de păr, clămiţele and whatever şi mai nou spuma de păr care mi se pare o binecuvântare! Mie nu-mi stă bine nici cu breton, nici cu el prins pentru că am nevoie de volum în zona tâmplelor şi nu-mi place să îl tapez tot timpul, aşa că spuma de păr works just fine. 

Mai nou încerc să mă prind care e treaba cu bentiţele elastice. Ceva de genul tutorialului de mai jos. 


Iar dacă vouă vă iese treaba asta... mie încă nu şi mai încerc. Ideea e că OK, vrei să ascunzi bretonul şi ai la dispoziţie un infinit de metode de o face, dar câte dintre ele se şi potrivesc stilului tău de zi cu zi?

Eu nu am neapărat un stil bine definit, dar mă încadrez undeva în casual... casual chic, în niciun caz sport! În plus, sunt destul de conservatoare, nu risc prea mult în privinţa ţinutelor, a părului sau machiajului pentru că nu îmi place deloc să ies în evidenţă. Aşa că mi se restrânge foarte mult aria de opţiuni.  Cel mai des de când am bretonul folosesc metoda de mai jos. 


E simplă, uşor de făcut şi merge oricărui stil cred. Însă nici metoda asta nu e perfectă, pentru că abia aici încep să simt nevoia acută de volum în zona tâmplelor care să reducă sau să balanseze volumul din zona pomeţilor. 

Mi se pare că am depăşit cu vreo 10 ani vârsta la care aş fi putut să-mi fac împletituri din breton şi tot felul de artificii care să amintească de videoclipurile lui Britney Spears din anii '90.  Bretonul meu e încă prea scurt să-l pot da într-o parte şi ca să nu-l văd trebuie să îl ţin prins şi creşte al naibii de greeeeu!!! 

Dacă aveţi alte metode simple like de a ascunde un breton făcut dintr-un impuls let me know, am redeschis comentariile pe blog.

Forever not yours, 
wannabe DJ Wanda