July 03, 2015

Din cutia cu maimute: Masca-gel pentru ochi cu extract de caviar



Te-ai obişnuit probabil să cumperi produse de îngrijire corporală şi beauty citind descrierile ce promit efecte miraculoase, însă ţi s-a întâmplat probabil de multe ori şi să ai impresia că ai cam aruncat banii pe fereastră. Ştiu, şi mie! 

Astăzi vreau să vorbesc un pic despre masca-gel pentru ochi cu extract de caviar de la Planet Spa. Iniţial am primit produsul gratuit cu o comandă de la Avon. Eu nu mai încercasem până atunci produse de la Planet Spa. Am folosit în schimb tot felul de geluri şi creme pentru pielea din jurul ochilor, însă efectul a fost nul pentru fiecare produs. Revenind la masca cu extract de caviar. Am primit produsul, am ridicat din sprânceană şi l-am aruncat într-un portfard. După o vreme mi-am amintit de el şi am început să-l includ, mai mult din curiozitate, în rutina mea de îngrijire a feţei pentru seară. 

Ce nu am spus este că, de câţiva ani, sunt cam obsedată de apariţia ridurilor pe faţă, în special cele din jurul ochilor (nu ies niciodată din casă fără ochelari de soare, indiferent de anotimp şi recomand asta tuturor femeilor!). Totul după ce am observat că am început să am riduri de expresie în jurul ochilor. Sigur, purtatul ochelarilor de soare a cam făcut minuni după părerea mea, ridurile din jurul ochilor au început să fie mai estompate. 

Ce m-a frapat în ultimele luni a fost faptul că masca-gel cu extract de caviar care în descriere promite să reducă ridurile și semnele de oboseală, oferind un aspect de netezire și întinerire, să amelioreze ridurile, să reducă pungile de sub ochi şi să îngrijească pielea delicată din această zonă face exact aceste lucruri. 

Eram un pic complexată că am pleopele căzute şi nu prea pot obţine un cat-eye make-up prea grozav din cauza pliurilor, însă problema asta a cam dispărut de când folosesc gelul de la Planet Spa. Pentru mine a avut un efect de lifting neaşteptat. Pielea chiar arată mai revigorată şi parcă nici ridurile de expresie nu mai sunt aşa pronunţate în zona ochilor. 

Obişnuiesc să aplic o cantitate extrem de mică de produs; o cantitate de dimensiunea unui bob de cireaşă este absolut suficientă pentru a fi aplicată la ambii ochii. Aşa că un tub de 15 ml poate ajunge cuiva cel puţin jumătate de an. 

Masca-gel pentru ochi cu extract de caviar de la Planet Spa a devenit pentru mine un produs must-have şi cu siguranţă îl voi recumpăra atât timp cât va fi disponibil. Este şi extrem de ieftin, în jur de 11 lei, un preţ infim pentru beneficiile pe care le are (cel puţin pentru mine). 

________________________________________________________________
Disclaimer: Acesta nu este un advertorial.