March 11, 2016

Impresii despre BB cream-ul Garnier



Îmi doream de mult să încerc şi eu un BB cream, dar nu ştiam cum trebuie ales, ce nuanţă mi s-ar potrivi şi în principiu nu prea înţelegeam la ce mi-ar folosi mie aşa ceva, dacă tot am un fond de ten bun. Ei bine, acum vreo lună am găsit în Mega Image o ofertă drăguţă la un pachet Garnier cu BB cream şi apă micelară în cantităţi travel size aş putea spune. Setul era la reduceri aşa că mi-am zis “îl iau!”. Nerăbdătoare, am ajuns acasă, m-am spălat pe faţă şi am aplicat BB cream-ul minunat. Dar ce să vezi?... De cum mi l-am pus pe ten am început să strâmb din nas, să ridic dintr-o sprânceană… Nu ştiam eu mare lucru despre BB cream, însă ştiam că ar proprietăţi de uniformizare a nuanţei tenului cu o consistenţă mai redusă decât cea a unui fond de ten. Dar pe moment nu m-a satisfăcut deloc. Ştiam că am ales nuanţa potrivită, dar nu vedeam nicio schimbare. Tenul meu arăta de parcă aplicasem o cremă banală şi atât. “Da, am dat banii degeaba”,mi-am zis eu atunci. Dar după vreo oră să zicem, când m-am analizat din nou în oglindă, am remarcat faptul că tenul meu arată mai bine. Avea o culoare uniformă şi era hidratat, deşi pe ambalajul BB cream-ului scrie clar că nu are proprietăţi hidratante.  Ca să scurtez povestea, mă bucur că am început să folosesc BB cream-ul de la Garnier. De când îl am am şi uitat ce înseamnă fondul de ten. Aplic BB cream-ul dimineaţa după ce m-am spălat pe faţă şi apoi mă machiez normal. Recunosc, în unele zile folosesc crema în combinaţie cu un primer, pentru un aspect de matifiere mai bun (cel puţin în mintea mea). Ar trebui poate să menţionez că nu sunt neapărat o fană a machiajului excesiv, ci prefer întotdeauna un look simplu, cât mai natural. Norocul meu este că deşi am tenul gras şi în adolescenţă coşurile mi-au dat adevărate bătăi de cap, acum am un ten curat, iar singurul complex pe care îl mai am este cel al porilor deschişi în zona dintre nas şi pomeţi. BB cream-ul de la Garnier s-a dovedit a fi pentru mine o soluţie câştigătoare şi deşi prima impresie despre el a fost meh... acum sunt foarte încântată de el şi îl recomand cu încredere. Îmi place că nu încarcă tenul, uniformizează culoarea exact cât trebuie pentru un aspect natural şi are un miros foarte proaspăt. Din câte am înţeles este îmbogăţit cu vitamina C şi are şi factor de protecţie solară 15. În concluzie, BB cream-ul ăsta de la Garnier a devenit un element de bază în rutina mea zilnică de machiaj şi sunt convinsă că o să-l recumpăr.