March 21, 2016

Review paleta Sleek - Au Naturel



Pentru că tot am deschis cutia cu maimuţe, hai să scoatem azi din ea un alt esenţial şi anume paleta i-Divine Au Naturel de la Sleek. Este o trusă de farduri pe care am cumpărat-o iniţial la insistenţele unei colege. O am aşadar de câteva luni şi o folosesc  aproape în fiecare zi pentru că nuanţele pe care le conţine mi se par potrivite pentru orice anotimp şi pentru orice moment al zilei. Se pot crea uşor machiaje de zi pentru birou cu ea, dar şi ceva mai intens pentru mers în club or whatever. 

Totuşi, aşa practică precum am descris-o mai devreme, paleta asta Au Naturel de la Sleek îmi provoacă încă destule sentimente contradictorii. Îmi plac la nebunie nuanţele pe care le conţine şi susţin în continuare că este o investiţie excelentă mai ales pentru cineva care nu-şi permite farduri high end sau care nu vrea să dea prea mulţi bani pe maglavaisuri şi totuşi vrea să aibă o paletă utilă şi versatilă. O găsiţi pe makeup-shop.ro şi costă în jur de 60 de lei. 


Paleta conţine 12 culori de la bej deschis la negru. Patru nuanţe sunt sidefate, iar restul de opt sunt mate. Şi iată că ajung să vorbesc şi despre neajunsurile acestui set. Nuanţele deschise (în ordinea numerelor de pe tricou Nougat, Nubuck, Cappuccino, Honeycomb, Toast şi Taupe) pe cât de frumoase par în trusă, pe atât de dezamăgită am fost de ele. Fireşte, sunt culori pe care le foloseşt ca bază, dar asta nu cred că justifică faptul că sunt prăfoase, că se aplică foarte greu... or fi de vină şi ustensilele mele, dar mi-a fost al naibii de greu să fac fardul ală să se transfere de pe pensulă pe pleoapa mea. Trebuie să aplici o cantitate mare de produs pentru a constata o oarecare aderenţă, chiar şi cu un primer aplicat. Apoi ce să mai spun de blending?... Nuanţele Nubuck, Honeycomb şi Toast, dacă prin graţie divină ai reuşit să ţi le pui pe pleoapă, ar fi bine să nu-ţi inspire Necuratul ideea să le blenduieşti pentru că s-a terminat orice şmecherie. Le voi numi aşadar fardurile mimoză, pentru că aşa cum mimoza leşină la atingere, aşa şi fardurile astea se fac nevăzute odată ce simt pensula că se apropie de ele. 

Dezamăgirea nu cuprinde însă şi rest şi nuanţele închise (de la stânga la dreapta, în ordine, Conker, Moss, Bark, Mineral Earth, Regal şi Noir). Cu acestea nu am avut aproape niciun fel de problemă. Sunt mai pigmentate decât cele deschise şi deşi e şi pentru ele nevoie uneori să aplici o cantitate de produs mai mare, sunt ok la blenduire. Nu se estompează subit şi prea mult, aşa că te poţi juca în voie cu ele şi poţi crea look-urile care-ţi plac. 

Cu toate acestea, un minus pe care l-aş acorda întregii palete este acela că machiajul nu rezistă o zi întreagă sau mă rog, suficient de multe ore fără retuş. De asemenea, pentru fetele cu pleoape căzute sau uleioase, chiar şi cu primer, fardurile astea s-ar putea să dea bătăi de cap. Despre nuanţele de bază am spus deja că se pierd, se estompează cu mare uşurinţă sau dacă totuşi ai avut grijă să aplici mai mult produs şi a rămas pe pleopă 5-8 ore, există riscul să se strângă în pliu şi să facă acele cute care nu ne plac. Acest lucru este valabil şi pentru nuanţele închise. 


Sigur, nu sunt eu foarte pricepută într-ale machiajului şi poate nici nu am ustensilele potrivite, dar ca să fiu sinceră, am încercat farduri de la supermarket mai rezistente decât astea. Totuşi, deşi nu cred că o voi recumpăra, paleta Au Naturel de la Sleek rămâne un esenţial de zi cu zi pentru mine. O folosesc în continuare, pentru că mă încântă la nebunie combinaţia de nuanţe pe care o conţine, dar şi pentru că sper că voi deveni ceva mai îndemânatică şi îmi voi schimba complet în bine părerea despre ea. La urma urmei nu e tocmai un dezastru şi nici nu se poate spune că achiziţionând-o vei fi aruncat banii pe fereastră. Au Naturel de la Sleek rămâne o paletă de basics pe care orice fată ar trebui s-o aibă, chiar dacă nu este pasionată de machiaj profesional or whatever, pentru că, sincer, nu ştiu ce machiaj profesional ar putea ieşi ţinând cont de calitatea nuanţelor de pe rândul de sus al paletei...

Aş vrea să ştiu dacă şi voi aţi încercat paleta asta de la Sleek şi cum vă împăcaţi cu ea. Dacă aveţi trucuri de împărtăşit pentru a scoate ce-i mai bun din ea.