April 29, 2016

3 secrete feminine



Circulă prin blogosferă un tag #3secretefeminine. Mi-a plăcut ideea şi am decis să-l preiau şi eu. N-oi fi eu tocmai acest beauty guru, dar sunt femeie şi am şi eu micile mele secrete de întreţinere corporală. Sunteţi gata? Putem începe? 
 
# 1 - Scrubul cu zaţ de cafea

Cafeaua este un miracol al naturii inside out dacă ar fi să mă întrebaţi pe mine. Beau foarte multă cafea în fiecare zi şi profit de cantităţile de zaţ care îmi rămân să aplic diferite tratamente pentru faţă şi corp. Folosesc, aşadar, pentru ten masca de zaţ de cafea. Pentru 5-10 minute arăţi ca Omul negru, dar după aceea cine are o piele fină, catifelată, perfect exfoliată şi elastică? Da...
Mai folosesc zaţul de cafea şi ca exfoliant înainte de epilare, dar şi ca un fel de scrub, combinat cu gel de duş sau cremă de corp pentru a obţine o piele mai fină după epilare, dar şi ca tratament anticelulitic. Şi pentru că am spus cuvântul magic „anticelulitic” pot să vă spun că zaţul de cafea acţionează încet, dar sigur pentru combaterea aspectului de coajă de portocală. 

#2 – Balsamul de păr folosit pe corp

Recunosc, nu am avut răbdarea sau curiozitatea de a afla ce ingrediente magice conţine balsamul de păr, dar mie mi se pare o invenţie genială, fără de care nu prea pot să stau. Îl folosesc desigur pentru păr, ca să-l descurce mai bine, ca să previn electrizarea bla bla bla. Ce am descoperit însă este faptul că balsamul de păr ajută foarte mult dacă ai coşuri pe umeri sau piept. Şi ştiţi că se poate întâmpla vara de la căldură, iar iarna de la surplusul de haine să vă treziţi cu mici coşuri pe umeri, pe spate sau pe piept. Eu, când mi se întâmplă asta, aplic la duş un strat de balsam de păr peste zona afectată, clătesc şi imediat după ce am ieşit din duş deja observ cu erupţia respectivă începe să dispară. Totuşi, dacă aveţi o problemă de tip acneic, nu aş recomanda metoda asta, ci vizita la dermatolog. 

Balsamul de păr poate fi folosit şi ca emolient atunci când vă epilaţi folosind lama de bărbierit sau ca un fel de after shave pentru calmarea pielii după epilare la duş.  Îţi lasă pielea catifelată şi previne roşeaţa sau iritarea care pot apărea pe piele.

#3 Fondul de ten ca bază pentru ruj

Nu ştiu în ce măsură ăsta mai este un secret, dar eu întotdeauna aplic fond de ten pe buze înainte de a-mi aplica rujul sau creionul de buze. Acest „truc” ajută la obţinerea unei culori cât mai fidele pe buze, dar şi la o rezistenţă mult mai bună a rujului sau creionului pe buze. De exemplu, aplic rujul cu fond de ten pe buze dimineaţa, iar până seara nu am nevoie de niciun retuş, chiar dacă peste zi vorbesc mult, mănânc, beau etc. Voi ce secrete tipic feminine aveţi?

Mai multe secrete de beauty sub tagul #3secretefeminine găsiţi şi la: