April 23, 2016

Şamponul uscat Batiste

Două vorbe şi despre şamponul uscat Batiste. Auzim despre gama asta de produse la tot pasul în ultima vreme şi sunt sigură că multe dintre voi deja le-aţi încercat sau chair le folosiţi regulat. Eu am părul gras - It's a fact. Am aşadar nevoie să îl spăl în fiecare zi. Întâmplarea face că am nevoie să-l şi vopsesc (foarte des), lucruri care în timp ajung să deterioreze podoaba capilară (iar eu chiar ţin foarte mult la aspectul sănătos al părului meu). Am zis să încerc şi eu să nu-mi mai spăl părul în fiecare zi, iar pentru asta mi-am cumpărat şamponul uscat de la Bastiste cu aromă de cireşe. 


Auzisem şi citisem numai review-uri pozitive despre el, aşa că nu am stat pe gânduri. Am intrat în Sensiblu, l-am luat, l-am plătit şi abia aşteptam să-l încerc. Ehei...dragii Moşului... iacătă că socoteala mea de acasă nu s-a potrivit cu cea din târg (ori viceversa).  Am folosit produsul pe părul nespălat de 24 de ore şi iniţial mi-a plăcut. L-am aplicat, am ieşit în oraş... vreo şase ore a fost ok. Dar de la a doua utilizare (tot aşa pe păr nespălat de o zi) nu a mai avut acelaşi rezultat. Cumva părul meu arăta chiar mai îmbâcsit decât era cazul, nici vorbă să mai absoarbă excesul de sebuum. Un singur avantaj am constatat: mirosul. Pentru că mi-am cumpărat produsul cu aromă de cireşe, părul meu, chiar dacă arăta oribil, mirosea bine. 

După mai multe utilizări (pentru că am insistat cu el o vreme) am observat că-mi provoacă mătreaţă! "Până aici", mi-am spus şi am aruncat flaconul la gunoi. Cam aşa s-a încheiat prima mea interacţiune cu şamponul uscat Batiste. 

Am înţeles totuşi că astfel de efecte nu sunt chiar frecvente după folosirea acestui produs şi cred că doar am avut eu ghinion. Sincer, după câte laude am auzit despre şamponul uscat Batiste parcă tot aş mai avea chef să încerc şi varianta aia clasică, dar şi pe cea pentru adaos de volum, despre care am înţeles că ar fi şi cea mai bună. Le încerc şi vă spun!

Meanwhile, keep in touch! Vă aştept opiniile în comentarii! Voi folosiţi şampoane uscate? Ce rezultate au pentru voi?