May 21, 2016

Lacurile de unghii Rimmel London 60 seconds dry!



M-am obişnuit să scriu despre produse cosmetice ieftine sau cel puţin accesibile oricui. Astăzi a venit rândul lacurilor de unghii de la Rimmel London cu uscare rapidă în 60 de secunde. Sunt sigură că cele mai multe dintre voi le folosiţi deja şi mi-e greu să cred că există fete care să nu le fi încercat o dată măcar. 

Ştiu şi că multe fete preferă manichiura făcută la salon cu ojă semipermanentă, unghii cu gel şi alte minuni şi pot înţelege perfect avantajele acestor tehnici. Eu însă prefer metoda tradiţională, iar cel mai mare avantaj cred că-l reprezintă costurile. Un lac de unghii de la Rimmel costă în jur de 8-9 lei, însă există şi magazine în care le găsiţi la promoţii cu 5 lei. Aşadar, cu 50 sau 60 de lei cât aş da pe manichiura făcută la salon pot să-mi cumpăr 5, 6 sau chiar mai multe oje obişnuite şi pot să-mi schimb culorile de pe unghii când şi cum am eu chef. 


Cel mai mult la ojele de la Rimmel îmi place faptul că rezistă perfect pe unghii până la cinci zile, iar eu spăl  vase în fiecare zi, mai perii covoare, tastez (!!!), mut flori în ghivece etc. ... 


Al doilea lucru care mă încântă cred că îl reprezintă paleta de culori. Gama cuprinde zeci dacă nu chiar sute de nuanţe potrivite oricărui anotimp, oricărui tip de eveniment, de ce nu? Sau oricărui gust. Pentru vară, eu prefer nuanţele fie pastelate, fie neon care arată super în combinaţie cu o piele bronzată. 

În momentul ăsta, eu am în jur de 30 de sticluţe de ojă de la Rimmel, cele mai multe sunt din colecţia 60 seconds dry Super Shine. Pe locul doi cred că sunt cele din colecţia Rimmel 60 seconds Rita Ora; acestea mi se par cele mai potrivite pentru vară. Au culori vii, puternice, unele sidefate şi chiar fosforescente am observat. I’m totally loving theeeem!!! 

Nuanţa mea preferată ever şi pe care o folosesc indiferent de anotimp, eveniment whatever este 558 Go Wild-er-ness din colecţia Rita Ora, însă mă mulţumesc uneori şi cu 621 Mary Mary quite contrary.



Treaba cu uscarea într-un minut chiar funcţionează, dar, desigur, doar atunci când aţi aplicat un singur strat. În funcţie de nuanţa pe care o alegeţi, s-ar putea să nici nu mai fie nevoie pentru unele să aplicaţi şi al doilea strat pentru a obţine nuanţa cât mai fidelă. Dacă totuşi aveţi nevoie şi de aplicarea celui de-al doilea strat şi nu aveţi la dispoziţie timp să aşteptaţi să se usuce sau aţi rămas fără spray-ul de uscare rapidă, am un truc eficient şi ieftin J pentru voi: 

Trick: După ce aţi aplicat cele două straturi de ojă pe unghii, lăsaţi câteva secunde să se aşeze, apoi băgaţi degetele într-un bol cu apă cu gheaţă. Merge şi sub jetul de apă rece de la robinet, însă aveţi grijă ca jetul să nu cadă puternic pe unghii, pentru că este posibil să vă strice oja... fizică elementară cred. Ideea e că apa rece ca gheaţă face oja să se întărească rapid pe unghii. Aaaaand you’re good to go!
Cu plăcere! 


Dacă îmi spune cineva că nu ştie despe lacurile astea de unghii de la Rimmel London… nu ştiu ce fac. Nu cred că există vreo fată care să nu le fi încercat. De aia vă aştept părerile în comentarii. Voi cum vă înţelegeţi cu ojele astea? 

Mi-ar plăcea să aflu şi ce tip de manichiură preferaţi voi? Cea făcută acasă sau cele realizate la salon?