June 02, 2016

Am fost la NYX, mi-a plăcut şi cred că o să vă placă şi vouă




Cred că se observă deja că de la o vreme am parcă mai mult timp liber şi parcă şi preocupările mi s-au schimbat. De altfel, după ce au văzut la mine pe blog postare după postare despre cosmetice şi chestii girly, unii m-au sunat să verifice dacă-s bine, dacă nu cumva mi-a fost spart contul cu care intru pe blog şi dacă nu cumva postează altcineva în locul meu.  

Ei bine, terminaţi cu frecatul la ochi, fiindcă eu sunt tot eu, Cristina, your unfriendly friend, doar că acum am într-adevăr mai mult timp să vă povestesc şi despre „cosmeticele pasiunea mea”. Căci de machiat cu toţii (cei care mă ştiţi personal) aţi observat c-o fac zi de zi. Şi doar nu bănuiţi că mă vopsesc pe faţă cu esenţe din ierburi... Nope! No way! Sunt doar o fată obişnuită: văd magazin de cosmetice, intru-n el şi ferească Dumnezeu să ies de acolo cu mâna goală. 

După cum ştiţi deja (căci se făcu mult tam-tam) NYX Cosmetics România a ales să deschidă primul magazin fizic din ţara noastră la Constanţa, în aripa nouă a City Park Mall. Am ratat inaugurarea numero uno, la a doua nici nu m-am gândit să mă duc să mă calc în picioare ca la tigăi şi bormaşini pentru un portfard cu 3 (trei, în p... mea) produse, dar iată că am ajuns astăzi la al treilea eveniment monden organizat de NYX la Constanţa. 

 


Se zvonea că o să fie pe bază de presă (wink), dar în schimb a fost tot un vloggers/bloggers party şi a fost chiar frumos. NYX Cosmetics România a încărcat într-un autocar câte vloggeriţe de beauty a putut şi le-a adus la mare să socializeze şi să se joace frumos cu bloggeriţele de beauty din Constanţa. 

După reproşurile pe care le-a primit pentru organizarea haotică a evenimentului din weekend, când fanele NYX din Constanţa s-au călcat în picioare pentru portfardurile mai sus amintite, party-ul de azi a fost unul foarte reuşit şi nu cred că a fost vreun invitat care să nu se fi simţit bine şi mai ales băgat în seamă. 






Umblă vorba că la NYX găsiţi unii dintre cei mai iscusiţi make-up artişti din Constanţa. Ei bine, eu m-am lăsat pe mâna Aurei Tănasă care „m-a făcut frumoasă” şi mi-a plăcut aşa de tare, că nu-mi mai venea să plec de acolo! Cinci ore mai târziu, mă uit în oglindă şi fiecare produs aplicat e încă la locul lui, iar look-ul arată impecabil. Am pe buze un lip cream din colecţia soft matte şi deşi în ultimele cinci ore am băut, am mâncat, am vorbit... e tot acolo şi nu dă semne că vrea să plece undeva până nu pun eu demachiantul pe el! De fardurile de pleople nici nu mai zic... I’m so in love! O mică obiecţie aş avea în privinţa fondului de ten. A fost pentru prima oară în viaţa mea când am simţit că fondul de ten îmi strânge pielea... asta as in bad things. 


În rest ce să vă mai povestesc? Cupcakes were great, drinks were fine, bloggeriţele constănţene sunt mult mai unite şi sociabile decât vloggeriţele vedete – Csf? Ncsf... asta e, în viaţă nu le poţi avea chiar pe toate. Alina Ceuşan e la fel de frumoasă cum o ştiţi (love eyes), Laura Muşuroaea nu are tenul perfect (such a shock!), Sânziana Negru e aşa drăguţă că nici nu zici că-i reală (#BarbieGirl) şi cam atât m-a interesat pe mine. 



Şi dacă nu daţi doi bani pe cine s-a perindat pe la evenimentul NYX, ci vă interesează doar brandul în sine, pot să vă spun că dacă încă n-aţi trecut prin magazin nu ştiu ce mai aşteptaţi! Orice vă trece prin minte că vă trebuie în trusa de machiaj veţi găsi la NYX, în City Park Mall. Şi dacă produsele nu vă sar în ochi din prima, fetele de acolo sunt extrem de drăguţe şi vă vor ajuta cu siguranţă să găsiţi exact ce vă trebuie. Ce mi-a atras mie atenţie însă a fost faptul că preţurile sunt foarte accesibile, chiar dacă nu faceţi parte din categoria oamenilor care se plimbă la mall pentru că-i dau banii afară din casă. Sfatul meu e să daţi o fugă până în magazin, să testaţi produsele (căci merită din plin), îndrăgostiţi-vă de ele...da, da, ştiu exact ce spun, iar apoi uimiţi-vă şi voi de raportul calitate-preţ! Eu voi fi aici să vă întâmpin cu tradiţionalul „Told you so!”